ISPOVJESTI- Grubo je ulazio u mene,bolelo je,vristala sam a onda ….



Hm…kako ovo ide… Nemojte mi zameriti ali još nikad nisam pisala ovakve priče… Zapravo ovo što ću vam pisati nije priča,vec stvaran događaj.
Bio je moj 16-ti rođendan. Sećam se kao da je juče bilo. Trebala sam sa 6 svojih drugarica da izađem u jednu popularnu diskoteku o kojoj sam mogla samo da maštam… Moji su roditelji dosta strogi pa mi nisu baš sve dozvoljavali a posebno izlazak do 5 ujutru. Ali pošto mi je bio rođus-dopustili su. Doterala sam se.









Je*oz**niju sebe nikad u životu nisam videla. Do tad sam bila štreberka sa naočarima i dugom smeđom i masnom kosom. Uvek u nekim širokim majicama i jadnim farmerkama. Ali to veče… Đavo me odneo pa sam obukla minić,kraći nisam mogla. Moje butine su se lepo presijavale… Svoju dugu kosu sam ofarbala u plavo i odsekla je*ozovne šiške… Skinula sam pepeljare i stavila sočiva. Nedelju dana pre rođusa sam išla u solarijum i po 15 min se kvarcala svaki dan. Izgledala sam wow. Rešila sam da moj 16-ti obeležim i proslavim kao riba i po. U diskoteci je bilo mnogo mojih drugova i svi su zinuli kada su me videli. Nisu mogli da veruju,99% njih me nije ni prepoznalo. Savijala sam se igrajući uz tehno muziku što sam više mogla. Kad god bih se sagnula pola diskoteke je videlo moju okruglu i čvrstu gu*u. Skontala sam da me jedan dečko non-stop gleda(više od ostalih). Pio je tekilu i s vremena na vreme mi je namignuo. Odlučila sam da ce biti moj. Došla sam do njega i počela sam da igram i da mu se nabijam na tvrd ku**c. MMM skroz mu se digao,a ja sam uživala. Pošto još ni sa jednim nisam spavala,rešila sam da idem do kraja. Izašli smo napolje i seli u njegova kola. Rekao je da se zove Marko. Oduvek mi se sviđalo to ime… Stali smo kraj nekog igrališta. Okrenuo se i poljubio me. Jezik mi je zabio skroz do grkljana a ja sam već osetila kako vlažim. Seli smo na zadnje sedište. Rukama je klizio preko mojih butina pa sve preko gaćica trljao mi kli*oris. Zatim je moju ruku spustio na svoj tvrd ku**c. Drk**a sam mu sa zadovoljstvom. Skinuo mi je gaćice i rekao da raširim noge. Njegova glava se našla na mojoj mokroj pi**i. Liznuo je par puta a zatim zabio jezik u nju. Lizao je sočno a mene su neki grčevi hvatali. Zatim je ustao i naredio da mu pušim. Taj veliki ku**c sam stavila u usta i pušila mu više od pola sata. Nisam mogla da se odvojim od njega i njegove veličine. Svršio mi je u usta ali nisam mogla sve da popijem,bilo je previše. Njegov ku**c bio je još u punoj snazi. Legao je i grubo ušao u mene. Bolelo je,vrištala sam. Vremenom je taj bol prelazio u uživanje. Bilo je extra kao u snu. Svršio je u mene i ja sam izmorena legla na sedište. Zatim je iz džepa izvadio telefon i nekog pozvao. Čula sam samo reči koje je on govorio:
– Dolazite,sad je naša. Mala zna…





/>To je sve sto sam čula. Za 5 min su stala još jedna kola pored nas. Htela sam da se brzo obučem ali me je Marko zaustavio u tome i izbacio moju odeću kroz prozor. Trojica zatim su me izbacila iz kola i naredila mi da im pušim.Opirala sam se tome ali bili su suviše jaki. Pušila sam im i plakala.Nazivali su me raznim imenima:ku*vo, dr*ljo… Marko je sedeo na haubi od kola i smejao se. Jednom sam pušila,drugi me je*ao u pi*ku a treći je hteo da mi ga zabije u dupe. Vrisnula sam kad je ušao.U jednom momentu sam osjetila i bol  zadovoljstvo… grcila sam se i svrsavala kao luda pokusavajuci se oteti od njih.Ali bezuspjesnoo,drka**i su mi pi**u,jeb**vali me u sve moguce rupe… napokon sva trojica su svr**la po mojim si**ma…A onda je ustao Marko,sav napaljen stavio mi ga do jaja u grloo.Pusila sam,a suzee su same isle… Prisli su i ostali,takoda su me naizmjenicno je**vali dok sam jednim pusila…bio je to se** za pamcenje,koji necu nikad zaboraviti…

ISPOVJESTI-Legla je,a ja sam lizao njenu obrijanu p****, drhtala je i uzdisala!


Bilo je to pre četiri godine, završio sam fax i odlučio jesen provesti na vikendici sa porodicom,
do nas su odmarale jako prijatne komšije i njihova ćerka Nina. Nina je bila apsolvent na pravnom fakultetu, kao deca smo se često igrali, a nismo se videli sigurno 10 godina. Nina je izrasla u prelepu zelenooku plavušicu sa strašno dobrom gu*om, lepim ne toliko velikim si*ama i prelepim osmehom. Nekoliko dana smo boravili zajedno i jednog dana odlučimo malo obići kraj ili bolje rečeno istraživati, otići na ona mesta gde smo se davno igrali. Spremimo rančeve i krenemo. Napolju nije bilo tako toplo, ali obukli smo se prilično lagano. Dva tri sata intezivnog hoda, smejanja, uživanja i stigosmo na jedan prelep proplanak, te odlučimo sesti nešto pojesti. Dok je servirala hranu izgledala je divno.
“Jesi li ikada pomislio ovih godina na mene” reče prilično vedro. Malo posramljen sam rekao nisam, jednostavno vreme je takvo. a ljudi počinju da zaboravljaju drage osobe.
Pričali smo i jeli.








” Sećaš li se kada smo zadnji put bili ovde, padao je pljusak, pokisli smo kao miševi, međutim nismo smeli…
” … da se vratimo mokri jer nismo ni pitali da idemo, skinuli smo se goli i sušili upravo ovde”. upadoh joj u reč.
Nasmešila se i rekla da sam je tad i poljubio.Nina je sijala. Naslonila se na moje rame i tako smo pričali, pili, pevušili, dok ja u jednom trenutku na svom ku**u nisam osetio Nininu ruku. Nežna Ninina ruka je milovala moj ku**c, a ja sam se osećao nelagodno.
” I dalje si stidljiv, volela bih da ga vidim, jel narastao? smešući se reče.
” Nina veliki je, ali mislim da si malo popila”.
Posle tih reči sam je nežno poljubio u vrat, naime nisam slagao imao sam prilično veliki ku**c koji je zadovoljavao kriterijume svake dame s kojom sam bio, a Nina je bila upravo to. DAMA!!!
Vrat, usne i tako je počelo.
“Glupane, mislila sam na tebe dugo vremena nisi dolazio na vikend, a ja svake godine dolazila u nadi da ćes se pojaviti” reče ljutito i divlje me po*ubi.
Rekao sam da nisam znao i da je trebala ostaviti matorima neki kontakt i ja bih se sigurno javio.
Ljubili smo se i polako skidali… ” Nina ja nemam kondom” rekoh prilično glupo. ” Spremna sam da rizikujem” reče uzdišući i tu je bio kraj. Ljubio sam Ninine male si*e, a ona je provlačila ruke kroz moju kosu, osetih u momentu i velike nokte u svojim ustima, olizao sam joj prste, a već narednog trenutka su bili u njenoj vreloj pi**i.







Legla je a ja sam počeo lizati njenu obrijanu p**ku, drhtala je uzdisala, ja nisam prestajao odlučio sam da je dovedem do vrhunca i bilo je tako, svršila je jako u moju facu.
” Hoću da ti ga pušim” reče i naglo mi svuče gaće.
Ku**c mi se digao, isprekidano je rekla nešto kao “divan je” i pušila je moj tamni kr**ac, dr*ala ga nežnim rukama, ljubila vrelim usnama tako da sam mislio da ću svršiti.

” Sad me je*i polako i svršiću ti sto puta” rekla je i sama ugurala moj ku**c u svoju pi**u.
Je**o sam je polako, uzdisala je tiho i stalno me gledala zelenim očima, to su bili najbolji momenti mog života. Menjali smo poze i došla je moja omiljena s gu*a. Nije više uzdisala tiho, vrištala je a ja sam i dalje je**o polako, stajao sam ljubio joj gu*u, lizao čmar, svršila je sigurno tri puta, a onda je došao red na mene.
U momentu sam bio na Nini, sjurio do kraja a u drugom pokušaju ku**c je ispao, krenula je rukom da ga vrati i to je bilo to, umesto da ga vrati, čula je moje tiho “Nina svršiću” d**ala je najviše 5 sekundi i doživela kupanje u mojoj spermi. Svršio sam joj po licu, ustima, si**ama.Počela mi je pušiti ku**c i onda me jako zažvalila, osjeti sam jezik i spe*mu u svojim ustima, vraćao sam u njenja. Polizala je gotovo sve i rekla da nisam normalan i da nikada nije vidjela ovoliko sp**me pa cak ni u por***ima.
Vraćajući se još jednom mi je popušila k**ac, kada sam joj rekao da su mi fetiš ruke, stopala i lepi nokti. Prvo mi je d*kala svojim nežnim rukama, a onda sam joj ja lju*io i lizao stopala.
Radila mi je savršen handjob i footjob i pušila. Sav oznojen i iznuren svršio sam jako ni pola kao prvi put ali ovoga puta direktno u usta.







Nina je progutala oblizale se i rekla “divan si ljubavi”.
To veče sam dr*ao još dvaput i zamišljao prelepu Ninu.













Nema komentara