ISPOVJESTI-Obglio sam joj struk i guzove i snazno nabio ku*** u tu vrelu pi*****… Je*** sam je snazno i




Iskreno,svi volimo da maštamo ali ova priča je zaista istinita i autentična.Kao svaki novopečeni bračni par u početku,sve je bilo skoro pa savršeno.Savršen brak..savršen se*s…bukvalno sve.Posao-kuća,i sav ostatak vremena posvećen samo ženi.Nedugo potom,ostala je u drugom stanju.Ja kao intelektualac,na
položaju u društvenoj firmi,nisam želeo mrlje u karijeri ali iskreno,često sam u kupatilu zamišljao koleginice sa posla,i šta bih im sve radio ali to je bila samo mašta.Ubrzo šesti mesec,strogo mirovanje supruge zbog trudnoće,i posete njenih školskih drugarica.Zorica je bila najbolja drugarica,sveže verena,malo niža rastom,prelepe face,grudi slaba trojka ali zato gu*a za oskara.Skoro pa svaki dan je bila kod nas kući,pomagala je supruzi a ja sam je često posmatrao ispod oka.Taj dan se zadržala nas do kasno kod nas i pošto je bila jaka kiša,morao sam je odvesti kući.Uz neobavezno ćaskanje,dođosmo do teme se*sa,pa me pitala onako iskreno-pravdajući se da je to zbog verenika,kako izdržavam bez se*sa.Rekao sam joj jedva i da ne znam koliko ću još izdržati.Na kraju puta smo sepoljubili drugarski u obraz,kao i svaki put,i rastali smo se.Samo sto sam odmakao od njene kuće,zazvonio mi je telefon i javila se Zorica,tražila je kesu koju je zaboravila u autu na zadnjem sedištu.Vratio sam se nazad ali kako je kiša baš lila kao iz kabla,čekao sam momenat da istrčim iz auta i da joj dam kesu.Nebo se otvorilo..vreme prolazi i više nisam mogao da čekam.Pojurio sam iz auta ka ulazu u zgradu ali kao da sam ispod vodopada prošao.I gaće su mi bile mokre.Pozvonio sam i kako je otvorila vrata rekla mi je:Baš sam skot.Vidi kako si mokar.Hajde upadaj da se presvučeš.Imaš Miloševe stvari pa nije problem.Očekivao sam da je i on tu ali greška-radio je noćnu smenu.Ušao sam u kupatilo,skinuo sve sa sebe sem gaćica i čekao da mi kroz vrata proturi garderobu.Nakon minut je pokucala,otvorila vrata,i unela stvari u kupatilo.Nasmejala se i rekla..pa ja sam mislila da su ti i gaće mokre.Rekao sam i jesu.Pa zašto ih ne skineš!? Bez trunke stida skinuo sam ih,a moj ku*ac kao da se oslobodio iz okova,počeo je da divlja i da raste brzinski.Uhvatio sam joj pogled,koji je bio usmeren ka njemu. Samo se nasmejala na moje izvini…Prišla mi je..uhvatila jednom rukom za njega a drugom me obgrlila oko vrata i privukla sebi.Šapnula mi je-ipak moram pomoći drugarici.Počeli smo strasno da se ljubimo.Nadrkavala mi je ku*ac da sam mislio svakog trena da ću je okupati mlazevima sperme.Klekla je ispred mene,i počela da ga puši.Prvo lagano a onda me je obgrlila rukama i bukvalno ga nabijala duboko u grlo.Davila se.Osećao sam njene krajnike na svom gl*viću.Želeo sam što pre da joj napunim pi**icu.Podigla se…skinula sve sa sebe…sela na veš mašinu..raširila noge…spustio sam se .nikada do tada nisam osetio lepši miris napaljene i vlažne pi**ice.Lizao sam je dugo..bukvalno sam svaku kap soka njenog jezikom pokupio….više nisam mogao da izdržim.Uspravio sam se,obgrlio joj struk i gu*ove rukama i snažno nabio ku**c u tu vrelu pi*+icu.Je*ao sam je snažno i divlje….grizao sam joj usne..vrat…osećao sam da mi skida kožu sa leđa koliko je nokte zarivala duboko.Je*ao sam je ne baš dugo.Osećao sam da vulkan kreće iz peta…osetila je i ona…možes slobodno u mene..nisu plodni dani.Ne znam da li je prošlo par sekundi ali počeo sam da svršavam u nju ludački.Činilo mi se kao večnost..sperme je bilo svuda po međunožju..u njoj..po ribici….odgurnula me..spustila se na kolena i nastavila da ga puši.Rekla je-svaka kap je moja…uživao sam…..na rastanku mi je rekla-dok mi se drugarica ne oporavi-imaš me.Posle toga me zaboravi.Oporavak je bio dug tako da smo još par puta imali životinjski se*s…e to je drugarica i drugarstvo.



ISPOVJESTI-Halapljivo sam gutala ku*** i zeljela da ga sto prije osjetim u sebii…

Još jedna vrela,letnja noć…Bilo je i više nego dosadno…U gradu nikaakva interesantna dešavanja,a baš mi se negde išlo.Pozvala sam komšiju koji je mlađi od mene četri godine i na koga se ložim već tri godine,da idemo malo da se provozamo po gradu.On je divan i lepo
vaspitan mladić sa kojim mogu da razgovaram o svemu ali nikada se nismo dotakli se**sualnih tema.Pristao je na vožnju.Ja sam bila u kratkoj teksas suknjici i uskoj majci,i samo što smo krenuli on je spustio svoju ruku na moju golu nogu!Malo sam se iznenadila ali sam ćutala.

ZA NASTAVAK KLIKNITE OVDJE

Nema komentara