ISPOVJESTI-Sisala sam ga sve jače i jače a on je počeo da me je*e usta…


Pozvala sam dečka sa kojim sam se neko vreme viđala. Bili smo kod mene sami. Ljubili smo se i dirali. Dirao me svuda i legao na kauč.
Popela sam se na njega i počeo je da mi skida majcu ispod koje nisam imala ništa. Milovao mi je grudi i ja sam skinula njegovu majcu. Skinuli smo jedan drugomu sve i rekao je da mu pušim ku**c, poslušala sam ga i stavila njegov ku**c u usta i polako ga sisala. On je lagano i tiho stenjao dok mi je milovao glavu.



Sisala sam ga sve jače i jače a on je počeo da mi je*e usta. Sisala sam ga jače a on zabijao sve žešče , borila sam se za dah. Podignuo me opet na sebe i okrenuo nas tako da on bude na meni. Polako mi je gurnuo k**ac u pi**u i polako me je*ao dok sam ja polako stenjala i lizala mu vrat. Je*ao me sve jače i jače, a ja sam uživala i podizala svoje bokove i sama se nabijala na njegov k**ac. Oboje smo glasno stenjali i 100% su nas čuli susedi. Počeo je svršavati u mene i osećaj je bio tako dobar, počela sam svršavati kao nikad. Kasnije se obukao i otišao jer je bilo kasno.

Otišla sam se istuširati i nedugo zatim osećala sam muške ruke na sebi kako me diraju. Stavio mi je povez na oči i odveo me u stan preko puta. Kad mi je skinuo povez videla sam svog suseda koji je imao otprilike 23 god. Bilo me sramota onako gola, a on me gledao i počeo mi maziti p***u. Iskreno nije mi smetalo jer je to radio jako dobro. Počeo me ljubiti i šapnuo mi na uho “Sad ćeš videti šta je pravi se*” a ja “Hajde pokaži mi” bila sam žedna za jačim orgazmom. Polako me odveo do striptiz šipke koju je imao i zavezao mi ruke za nju. Bila sam trbuhom okrenuta prema šipci. Naredio mi je da trljam p***u o nju i učinila sam to. Prijalo mi je i stenjala sam, a on je sedio na kauču i izvadio svoj ku**c. Kad sam videla njegov ku**c od barem 30 cm uplašila sam se na trenutak ali htela sam ga. On reče “Hajde dođi na ovu stranu šipke da vidim tu lepu veliku guzu”. Učinila sam to i još uvek se trljala. Skoro sam svršila ali me je odvezao i zgrabio. Molila sam ga da svršim ali nije mi dopustio. Bila sam tako napaljena da nisam više mogla izdržati. Glavićem mi trljao pi**u, ja sam stenjala ” ahhh aaa!! je*i me! molim te! ne mogu više! aaa!” ali on je samo hladno gledao u mene i trljao mi pi**u. Snažno je zabio ku**c duboko u mene, hladnokrvno i željno. Ja sam vrisnula i izvijala sam se, a on me je lupao po guzi. Nikad veći ku**c nisam u sebe primila, moji sokovi su se cedili po njegovom ku**u. Počeo ga je jako i grubo zabijati u mene, svaki put sve dublje. Vrištala sam prepuštena samo njemu. Pi**a mi je pulsirala i nisam više mogla izdržati. Svršila sam vrišteći i .....


ZA NASTAVAK KLIKNITE OVDJE

Nema komentara